Четвер, 19.10.2017, 16:21
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Хімічна та біологічна освіта Полтавщини
Форма входу
Меню сайту

Календар
«  Серпень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Архів записів

Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2015 » Серпень » 28 » ЗАПОВНЕННЯ СТОРІНОК ЖУРНАЛУ (Оновлено відповідно до Наказу МОН №762 від 14.07.2015 р.)
14:02
ЗАПОВНЕННЯ СТОРІНОК ЖУРНАЛУ (Оновлено відповідно до Наказу МОН №762 від 14.07.2015 р.)

Методичні рекомендації щодо заповнення сторінок журналу з хімії

у 2015-2016 навчальному році

Тема уроку записується чітко, розбірливо, стисло відповідно до навчальної програми та календарно-тематичного планування. Запис у графі “Завдання додому” здійснюється відповідно до параграфа підручника. Такі завдання вважаються обов’язковими для кожного учня.

Поточне оцінювання у 8-11-х класах відбувається відповідно до Загальних критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів [Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти (наказ МОНмолодьспорт України від 13.04.11 року №329) [Електронний ресурс]. – Режим доступу http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/18438/. Для учнів 7-х класів необхідно використовувати критерії оцінювання навчальних досягнень (наказ МОН України від 21.08.2013 р. №1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»).

Тематичне оцінювання школярів проводиться в кінці вивчення теми або її частини (за вибором учителя) на основі поточного оцінювання та з урахуванням усіх видів діяльності учнів. Форма проведення тематичного оцінювання визначається вчителем (контрольна робота, тести, усне опитування тощо). Обов’язковим є проведення однієї контрольної роботи на семестр.

Окремі навчальні години на проведення лабораторних дослідів не виділяються. Виконання лабораторних дослідів починається інструктажем з безпеки життєдіяльності, про що робиться запис «Проведено інструктаж з БЖД». У журналі записується тема уроку за програмою, лабораторний дослід № (за навчальною програмою). Форма проведення лабораторних дослідів визначається вчителем відповідно до стану навчально-матеріальної бази кабінету з урахуванням рекомендацій МОН України. Учитель оцінює виконання лабораторного досліду вибірково.

Практична робота є формою проведення уроку. На правій стороні журналу записується відповідний номер практичної роботи та її тема. Виконання практичних робіт починається інструктажем з безпеки життєдіяльності, про що робиться запис «Проведено інструктаж з БЖД». Оцінювання навчальних досягнень учнів за результатами практичних робіт є обов’язковим.

Для виконання всіх видів навчальних робіт необхідно мати робочий зошит та зошит для практичних робіт. Окремий зошит для контрольних робіт можна не використовувати, однак контрольні роботи, виконані на окремих аркушах чи в зошитах і зошити для практичних робіт обов’язково зберігаються в кабінеті хімії протягом навчального року. Оцінка за ведення зошита у журнал не виставляється.

Відповідно до Наказу МОН України № 762 від 14.07.2015 р. семестрове оцінювання проводиться наприкінці семестру. Річне оцінювання здійснюється за результатами семестрового оцінювання. Річне оцінювання здійснюється не пізніше 6 робочих днів після завершення ІІ семестру. При проведенні річного оцінювання результати державної підсумкової атестації учнів (вихованців) не враховуються. Коригування результатів річного оцінювання здійснюється за результатами повторного семестрового оцінювання (одного або двох семестрів), що проводиться відповідно до письмових завдань, що мають охоплювати зміст усіх тем, вивчених упродовж відповідного семестру, та графіка, що затверджується наказом керівника загальноосвітнього навчального закладу. За наслідками коригування результатів річного оцінювання видається відповідний наказ керівника загальноосвітнього навчального закладу.

Обов’язковому оцінюванню підлягають навчальні досягнення учнів з предметів інваріантної та варіативної складових робочого навчального плану закладу. Не підлягають обов’язковому оцінюванню навчальні досягнення учнів з факультативних, групових та індивідуальних занять, які фіксуються в окремому (спеціальному) журналі.

 

Методист відділу

природничо-математичних дисциплін                                                                                                                            Бур’ян В.І.

Переглядів: 1881 | Додав: Адмін | Рейтинг: 5.0/5
Всього коментарів: 0

Хімія
Безкоштовний хостинг uCoz