Вівторок, 19.03.2024, 13:44
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Рекомендації | Реєстрація | Вхід
Хімічна та біологічна освіта Полтавщини
Форма входу
Меню сайту

Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Архів записів

Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Оцінювання учнів на уроках хімії, порядок ведення класного журналу та календарно-тематичне планування

         Наведені нижче тези щодо оцінювання навчальних досягнень учнів, відповідних записів у класному журналі, календарно-тематичного планування з хімії сформульовані на підставі виявлених недоліків під час перевірки стану ведення журналів учителями хімії загальноосвітніх навчальних закладів області.

1.   Основними видами оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії є поточне та підсумкове (тематичне, семестрове, річне), державна підсумкова атестація.

2.   Якщо лабораторна робота з хімії складає тільки частину уроку, оцінювання учнів здійснюється вибірково; якщо практична робота з хімії займає весь урок, оцінюванню підлягають усі школярі.

3.   Поточна оцінка виставляється до класного журналу в колонку з надписом, що засвідчує дату проведення заняття, коли здійснювалося оцінювання учня.

4.   Тематична оцінка  виставляється до класного журналу в колонку з надписом ТЕМАТИЧНА без дати. При виставленні тематичної оцінки  враховуються  всі види навчальної діяльності, що підлягали оцінюванню протягом вивчення теми. При цьому проведення окремої тематичної атестації при здійсненні відповідного оцінювання не передбачається. Тематична оцінка не підлягає коригуванню.

5.   Семестрова оцінка виставляється без дати до класного журналу в колонку з надписом І семестр, ІІ семестр. Семестрове оцінювання здійснюється на підставі тематичних оцінок. При цьому мають враховуватися динаміка особистих навчальних досягнень учня (учениці) з предмета протягом семестру, важливість теми, тривалість її вивчення, складність змісту тощо.

6.   Розподіл годин у програмах орієнтовний. Учитель може аргументовано вносити зміни до розподілу годин, відведених програмою на вивчення окремих тем, змінювати послідовність вивчення питань у межах окремої теми. Розподіл навчальних годин у межах тем здійснюється безпосередньо вчителем. Для тематичного оцінювання, а також  для повторення, узагальнення, аналізу та коригування знань учнів можуть використовуватися резервні години.

7.   Кількість письмових робіт має бути збалансованою, розподіл їх за темами навчального матеріалу відповідати методичній доцільності. Не слід зловживати видами робіт контролюючого характеру (особливо під час вивчення хімії у класах, які вивчають хімію на рівні стандарту).

8.   Оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках хімії слід здійснювати відповідно до загальних підходів до визначення рівня навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти, про що зафіксовано в Загальних критеріях оцінювання навчальних досягнень учнів [Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти (наказ МОНмолодьспорт №329 від 13.04.11 року) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/18438/].


Хімія
Безкоштовний хостинг uCoz