Шановні колеги!
В Україні триває реформа освітньої галузі, основною метою якої є нова якість освіти. Зміни стають можливими завдяки прийняттю Законів України «Про освіту» та «Про повну загальну середню освіту», Концептуальних засад реформування середньої освіти «Нова українська школа».
Сучасна освіта зобов’язує вчителя обирати найбільш результативні технології, вибудовувати власну траєкторію педагогічної діяльності. Щоб бути цікавим для дітей як фахівець, як особистість, педагог має бути креативним, мобільним, медійно грамотним, інноваційним.
Важливою сьогодні залишається проблема готовності вчителя до роботи в умовах непередбачених викликів й уміння організовувати навчальну діяльність в нових умовах та визначати шляхи подальшого саморозвитку.
Запропоновані матеріали з організації освітнього процесу у закладах освіти в 2021/2022 навчальному році можуть стати у нагоді керівникам та педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти, спеціалістам відділів та управлінь структурних підрозділів територіальних громад з питань освіти, працівникам центрів професійного розвитку педагогічних працівників.
Методичні рекомендації. Про організацію освітнього процесу з хімії в закладах загальної середньої освіти Полтавської області у 2021/2022 навчальному році: http://surl.li/acgzk
|