Четвер, 25.05.2017, 18:01
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Хімічна та біологічна освіта Полтавщини
Форма входу
Меню сайту

Календар
«  Квітень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Архів записів

Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2017 » Квітень » 25 » ПРОВЕДЕНО ТРЕНІНГ «МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ СТВОРЕННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ З ХІМІЇ»
14:34
ПРОВЕДЕНО ТРЕНІНГ «МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ СТВОРЕННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ З ХІМІЇ»

      З 19 по 21 квітня 2017 року на базі Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка та Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського відбувся тренінг «Методологічні аспекти створення тестових завдань з хімії» за участю Бур’яна Віктора Івановича, методиста відділу природничо-математичних дисциплін та технологій Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського та Григоровича Олексія Владиславовича, кандидата хімічних наук, старшого наукового співробітника Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна.

     Учасниками тренінгу стали більше 30 учителів загальноосвітніх навчальних закладів, керівників районних (міських) методичних об’єднань учителів хімії, методистів районних методичних кабінетів з різних куточків Полтавської області.

       Під час проведення тренінгу учасники ознайомились та проаналізували завдання зовнішнього незалежного оцінювання різних років, завдання Міжнародної природознавчої гри «Геліантус» для учнів та завдання конкурсу фахової майстерності «Геліантус-учитель», орієнтовні завдання міжнародного моніторингового дослідження «PISA».

     Відбулось обговорення тестових питань різних рівнів когнітивності за таксономією Бенджаміна Блума. Учасники тренінгу дійшли висновку, що згідно з таксономією Блума під час планування занять вчитель повинен пропонувати вправи та завдання, які б вивели учнів на найвищі рівні когнітивних процесів. На кожному етапі вчитель формулює цілі навчання, але не з погляду педагога, як дидактичні цілі (формувати, удосконалювати, тощо), а з погляду учня, як очікувані результати діяльності (учень умітиме, зможе тощо). Складена матриця цілей повинна відповідати всім рівням когнітивних процесів. Таке планування занять має декілька переваг. По-перше, знаючи цілі навчання, учитель упорядковує їх, визначає першочергові, базові, порядок засвоєння матеріалу і подальші перспективи роботи над ним. По-друге, знання вчителем конкретних цілей дає можливість пояснити учням орієнтири в їх спільній роботі. По-третє, чітке формулювання цілей, які виражені через результати діяльності, піддається надійній та об’єктивній оцінці.

      Учасники тренінгу мали змогу отримати відповіді на запитання, які виникали під час тренінгу. Усі присутні одержали сертифікати про участь у тренінгу.

                                                 

Переглядів: 90 | Додав: Адмін | Рейтинг: 5.0/7
Всього коментарів: 0

Хімія
Безкоштовний хостинг uCoz