П`ятниця, 15.12.2017, 12:28
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Хімічна та біологічна освіта Полтавщини
Форма входу
Меню сайту

Календар
«  Вересень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Архів записів

Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2016 » Вересень » 23 » ПЕДАГОГІЧНА ВІТАЛЬНЯ «ІКТ у професійній діяльності вчителів біології»
13:10
ПЕДАГОГІЧНА ВІТАЛЬНЯ «ІКТ у професійній діяльності вчителів біології»

          21 вересня на базі спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 з поглибленим вивченням англійської мови Горішньоплавнівської міської ради  гостинно відчинила двері педагогічна вітальня.

          На гостини зібралися учителі хімії та біології міста Горішні Плавні. Темою для розмови освітян стала «Використання інтерактивних технологій у навчанні біології».

          Цікавою була доповідь учителя біології спеціалізованої загальноосвітньої школи №4 з поглибленим вивченням  англійської мови Заводовської Ю. М., яка радо поділилася із колегами надбаннями з даного питання.  Юлія Миколаївна зазначила , що використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках біології − запорука успішного уроку, на якому формуються предметні компетентності учнів. На своїх уроках учитель використовує мультимедійні презентації, які формують у учнів систему мислеобразів. Такий вид роботи скорочує час навчання, вивільняє ресурси здоров’я дітей. Використання інформаційно-комунікаційних технологій під час проведення практичних та лабораторних робіт стало цікавою подорожжю у світ Флори та Фауни, з  віртуальним зануренням у мікроскопічний світ живої матерії. Використання інтерактивних технологій піч час підготовки учителя та учнів до різнорівневих контрольних робіт, тестів дозволяє істотно підвищити інтерес дітей до навчання, а, отже, і поліпшити якість знань.

          Про формування предметних компетентностей учнів засобами сучасних інформаційно-комунікаційних технологій говорила учитель біології загальноосвітньої школи №2 міста Балабась І. В. У своїй доповіді фахівець зазначила, що інформатизація освіти є одним із найважливіших напрямів реалізації сучасної освітньої парадигми. Організовуючи навчально-виховний процес,  Інна Віталіївна застосовує ІКТ під час проведення уроків-лекцій, уроків-конференцій, уроків-подорожей. Так учитель досягає мети – технічно наближує урок до світосприймання сучасного учня.

          Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій дає можливість підвищити рівень індивідуалізації навчання, моделювати хімічні процеси та явища. Про це у своїй доповіді зазначила учитель хімії спеціалізованої загальноосвітньої школи №4 з поглибленим вивчення англійської мови Цикурова Л. Б.  Пріоритетним у своїй роботі з учнями Любов Борисівна визначила використання ІКТ на різних етапах уроку. На етапі вивчення нового матеріалу учитель застосовує інформацію з електронного підручника, а під час рефлексії учні самостійно створюють тестові завдання та розв’язують їх. Це дає змогу реалізувати принцип адаптивності як засобу навчання до індивідуальних можливостей дитини.

          Такі зустрічі однодумців надихають на урізноманітнення форм і методів роботи на уроках біології та хімії,  творчо реалізувати плани освітян.

 
   

                  ​

 Керівник міського методичного об’єднання учителів біології м. Горішні Плавні                                                      Остапець О. А.

Переглядів: 332 | Додав: Адмін | Рейтинг: 5.0/13
Всього коментарів: 0

Хімія
Безкоштовний хостинг uCoz