Понеділок, 18.12.2017, 03:29
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Хімічна та біологічна освіта Полтавщини
Форма входу
Меню сайту

Календар
«  Квітень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Архів записів

Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2014 » Квітень » 12 » «ХІМІЧНА ОСВІТА: СТАН, ДОСВІД, ПРОБЛЕМИ, ПЕРСПЕКТИВИ»
16:20
«ХІМІЧНА ОСВІТА: СТАН, ДОСВІД, ПРОБЛЕМИ, ПЕРСПЕКТИВИ»

              9 квітня 2014 року у Полтавському національному педагогічному університеті імені В.Г. Короленка відбувся регіональний науковий семінар «Хімічна освіта: стан, досвід, проблеми, перспективи».

              У роботі семінару взяли участь викладачі кафедри хімії та методики викладання хімії, учителі загальноосвітніх шкіл міста Полтави та студенти природничого факультету.

              На семінарі обговорювалася проблема розвитку методики навчання хімії у вищих та загальноосвітніх навчальних закладах в умовах упровадження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти.  Із вступним словом до присутніх звернулись доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри хімії та методики викладання хімії  Шиян Надія Іванівна та методист природничо-математичного відділу  Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського Бур’ян Віктор Іванович.

             Особливий інтерес викликала доповідь кандидата педагогічних наук, завідувача кафедри методики змісту освіти Буйдіної Олени Олександрівни, яка розкрила особливості профільного навчання у старшій школі, задекларовані у новій концепції профільного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах.

             Учителі хімії продемонстрували професійну майстерність, поділилися своїми творчими здобутками, окреслили коло актуальних проблем хімічної освіти. У свою чергу студенти IV курсу природничого факультету висловили свої враження про сучасну школу, особливості змісту і методики навчання хімії, знання які здобули під час проходження педагогічної практики.

             Усі доповіді викликали живий відгук учасників семінару, відбулася цікава дискусія стосовно сучасних навчальних програм та підручників із хімії, особливостей методики хімічного експерименту під час  вивчення хімії, сучасних форм і методів роботи у загальноосвітньому навчальному закладі.

 

 

Переглядів: 740 | Додав: Адмін | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0

Хімія
Безкоштовний хостинг uCoz