Середа, 28.06.2017, 05:44
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Хімічна та біологічна освіта Полтавщини
Форма входу
Меню сайту

Календар
«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Архів записів

Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2017 » Березень » 16 » ХІМІЧНА ОСВІТА: СТАН, ДОСВІД, ПРОБЛЕМИ Й ПЕРСПЕКТИВИ
14:04
ХІМІЧНА ОСВІТА: СТАН, ДОСВІД, ПРОБЛЕМИ Й ПЕРСПЕКТИВИ

         Відповідно до плану роботи Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського 14 березня 2017 року на кафедрі хімії та методики викладання хімії Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка відбувся круглий стіл «Хімічна освіта: стан, досвід, проблеми і перспективи», у роботі якого взяли участь співробітники Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського, зокрема завідувач кафедри методики змісту освіти, кандидат педагогічних наук Буйдіна Олена Олександрівна та методист відділу природничо-математичних дисциплін та технологій Бур’ян Віктор Іванович, викладачі кафедри хімії та методики викладання хімії й студенти природничого факультету Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка, а також учителі загальноосвітніх навчальних закладів м. Полтави.

          Учасників заходу привітав методист хімії, біології та природознавства відділу природничо-математичних дисциплін та технологій Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського Бур'ян Віктор Іванович. Він також ознайомив присутніх із проектом Типового навчального плану для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Завідувач кафедри хімії та методики викладання хімії, доктор педагогічних наук, професор Шиян Надія Іванівна окреслила коло актуальних проблем розвитку методики навчання хімії у вищих та загальноосвітніх навчальних закладах. Завідувач кафедри методики змісту освіти Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського, кандидат педагогічних наук Буйдіна Олена Олександрівна наголосила на необхідності грунтовного й вдумливого знайомства з електронними версіями підручників для 9-го класу та свідомого вибору підручника, який би став помічником і порадником для учня, а не для вчителя.

        Особливий інтерес в учасників заходу викликало обговорення нового навчального плану профільної школи, сучасних навчальних програм та підручників із хімії, сучасних форм і методів роботи у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах. У свою чергу студенти ІІ та IІІ курсу природничого факультету висловили свої враження про сучасну школу, особливості змісту і методики навчання хімії, знання які здобули під час проходження педагогічної практики.

       Позитивний відгук викликала інформація про Всеукраїнську олімпіаду Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка та можливість здобути учням за результативну участь до 20 додаткових балів до одного з предметів сертифіката зовнішнього незалежного оцінювання.

         

Переглядів: 150 | Додав: Адмін | Рейтинг: 5.0/12
Всього коментарів: 0

Хімія
Безкоштовний хостинг uCoz